Om nettbutikken

Nettbutikken til Alvdalsbunad inneholder utvalget av bunadstoff, bunadstilbehør, bunader, materialpakker og sytilbehør som benyttes i produksjonen av bunadene. Det er også mulig å komme innom butikken for å se på utvalget og kjøpe. Vi har kortterminal og Vipps.

Ønsker du å få levert på en annen måte, enten å hente i butikk, på toget eller levert pakke i postkassen, så ta kontakt med oss – så finner vi en ordning.

Ofte stilte spørsmål

Hvor lang tid tar det før varene sendes?
Alle ordre pakkes i utgangspunktet første arbeidsdag etter bestilling, og leveres Posten eller PostNord senest kl. 12:00.

Kan jeg få levert pakken på et annet sted?
Ja, i handlekurven kan du velge valgfritt utleveringssted. Her kan du velge egen post i butikk i nærheten eller pakkeautomat.

Får jeg sporingsnummer?
Ja, alle pakker sendes med sporingsnummer – og du vil få en egen e-post med sporingsnummer, slik at du selv kan følge med pakken. Du kan også logge deg inn på Min Konto for å se status på dine ordre.

Kan jeg endre ordren?
Nei, vi kan ikke endre ordren etter at den er bestilt, men vi kan kansellere – slik at du kan bestille på nytt.

Hvorfor er det ulik fraktpris?
Vi har fastpris på frakt etter soneinndeling fra Posten Norge, og pris på porto vises i handlekurven. PostNord har en lavere fraktpris.

Hva er fraktforsikring?
For et lite tillegg så kan du forsikre innholdet i pakken hvis pakken skulle bli skadet eller forsvunnet. Vi anbefaler å tegne fraktforsikring på alle ordre over kr 500.

Kan jeg få billigere frakt?
Vi kan sende småpakker som “Pakke i postkassen” for varer under kr 500,- og som ikke er større en postkassen. Dette fraktvalget blir synlig i handlekurven for småvarer. Dette kan ikke kombineres med andre varer.

Har du noen spørsmål rundt nettbutikken eller andre tekniske spørsmål, ta kontakt med Kai Røen.